enilorac97

Alla inlägg under januari 2011

Av Mellqvist - 7 januari 2011 14:36

Hellu Bloggen !


Ska åka och träna fotboll idag.Träningen börjar för första gången i år.

Ska bli skoj och träffa de andra i laget, har träffat några under året/förra med inte så många har jag träffat, får se hur många vi är kvar för en har slutat vet jag sen vet man ju inte om det är mer som har slutat eller börjat

    Love Football



// Enilorac97

Av Mellqvist - 7 januari 2011 14:36

Hellu !


Du har jag vart och tränat fotboll från kl. 17:00-18:00 det var i som har slutat och en som börjat. Vi har 9 st på träningen och vi är 12 st när alla är på träningen. Det var skit kul att träna fotboll. 



  



Fotboll 4EVER


//Enilorac97

Av Mellqvist - 7 januari 2011 14:36





Hellu Bloggen!


I dag har jag inte gjort så mycket. För i går var vi ute i skogen ock grillade med massor av grannar,vi var vid ett vindskydden och där grillade vi korv,drack varm

obo´y & glögg det var mysigt. Så i dag tar jag det bara lugnt.

Här är några bilder!



 


      


 



Det var gör mysigt     



Ha det bra :)


 // Enilorac97 

Av Mellqvist - 5 januari 2011 17:55




  




Av Mellqvist - 5 januari 2011 17:27

Hellu Bloggen!


Jag kunder inte blogga i går för jag var med en kompis. sen när hon åkte hem så skulle jag ner till stan och kolla på en present till min kompis lilla syster som fyller 4 i dag. Grattis till henne    ...... Så därför kunde jag inte blogga. Och på lördag ska jag ditt på kalas   skoj.

Grattis en än gång till henne 


Idag har jag inte gjort så mycket bara vart hos granne & vi åkte pulka .......


Ha det så bra 

       

/Enilorac97

Av Mellqvist - 3 januari 2011 23:46

Hellu bloggen !



Nu har jag kollat klart på barnen i bullerbyn, det var länge sedan man såg på den.

Och nu kollar jag på Morden i midsomer, fast det är repris från igår. 


Ska sova snart , ha det bra,

Ska nog försöka skapar ett inlägg i morgon.




    Nattinatti 



Sov gott och dröm sött allesammans 

God Natt alle sammans


//Enilorac97

Av Mellqvist - 3 januari 2011 22:52

Hellu !


I dag har jag inte gjort så mycket bara var ute lite och sen så har jag och syrran kollat på film, men sen fick hon fnatt för hon börja med lite kuddkrig sen så gick hon ner.

( hon gav säkert upp !!   )


Ha det bra // Enilorac97  

Tidigare månad - Senare månad

Time!

Presentation


Hej, jag är en glad tjej på 14 somrar & i min blogg så kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord!

Dagar kvar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards