enilorac97

Alla inlägg under maj 2011

Av Mellqvist - 26 maj 2011 16:35

Hellu igen!


Idag har jag köpt nya fotbolls skor, dom gamla var för små. Dom nya är Oranga och blåa.   

Är riktigt nöjd med dom. Ska spela med dom idag också, vi har match:) 


Men ska dra. Ha det bra

 





:  

Av Mellqvist - 26 maj 2011 16:30

Hellu ! Idag fyller min katt 7 år.

Grattis till min Älskade katt!        

Av Mellqvist - 21 maj 2011 20:47

Hellu Bloggen!


Har inte orkat blogga, Men i Ondsdags så spelade vi fotbolls match!

Vi förlorade med 4-0, jag fick hoppa in och

stå andra halv lek för våran målvakt stukade tumen:( 



Idag så har det inte hänt så jätte mycket,

var en stund på stan & kollade lite hittade

ett par snygga skor!   Dom Nya skorna!




Ska gå och kolla på Kvällen är din på tv:n nu


Ha det bra:)

 

Av Mellqvist - 10 maj 2011 21:10

Hellu igen bloggen!


Nu har jag nyss vartit och spelat fotboll:) Det var gör skoj. Sen så körde vi hem en efter fotbollen. Men måste göra läxor. Bloggar i morgon. Ha en fortsatt trevlig tisdags kväll. Hej då!


          Fotboll 4 EVER



 

Av Mellqvist - 10 maj 2011 17:08

Hellu bloggen!


Idag har jag inte gjort så mycket. På idrotten så sprang vi koper, det var 2 km. Det gick bra. När jag kom hem så åt jag mat sen så gick jag ut till poolen och kollade hur varmt det var och det var 18 grader i går var det 15-16 grader. Igår så var jag ute på kållandsö och kollade på damerna när dom spelade match  Dom var jätte bra, fast de förlorade med 3-1. Men dom var jätte bra ändå. Men ska dra nu bloggar kanske mer sen. Njut av det fin vädret så länge det vara. Hej då!




   


      

Av Mellqvist - 8 maj 2011 15:16

Hellu bloggen!


Idag har jag vart och spelat fotbolls match. Vi spelade mot skara. Vi förlorade med 1-0 men det kunde lika järnar ha varit vi som vunnit. Men det gör inget men nästa match så kommer vi att vinna mot dom vi möter! Men bra kämpat alla i laget!  

Efter vi kom hem så åt vi mat sen efter det så gick jag ut och badade i poolen   det var 13 grade. Det var lite kallt med det gick att bada. Har ju badat när det har varit kallare också fast i sjön då. Men ska dra ut lite i det soliga fina vädret.

Ha det så bra i det fina vädret!  


 

Av Mellqvist - 7 maj 2011 17:53

Hellu bloggen!


Idag gick vi upp kl. 08:30 för vi åkte till stan. Vi fikatde och gick på stan, sen så åkte vi och handlade. Efter stan så grillade vi till mat:)

Efter maten så gick jag syrran och mamma ut och solad:) Kl 16:00 Så började jag och syrran passa lite fotboll. en kvart senare så satte jag, syrran och pappa upp poolen. Men ska dra upp till andra våningen och hjälpa syrran bloggar mer sen Hej då så länge.




 

Av Mellqvist - 6 maj 2011 20:29

Hellu bloggen!



I torsdags så kunde jag inte blogga för att jag, Linnea och Bea på socker bruket och spelade in en film. 



Idag så var jag i skolan och sen så var jag på fotboll efer skolan. Och nu så kollar jag på så ska det låta. Men sen kl. 21.00 ska jag se på twilight på svt 1. Det är första filmen. Men ska dra nu hej då!


 

Time!

Presentation


Hej, jag är en glad tjej på 14 somrar & i min blogg så kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord!

Dagar kvar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards