enilorac97

Alla inlägg under september 2011

Av Mellqvist - 25 september 2011 21:56

Hellu bloggen!


Nu dra jag till sängs och lägger mig och kollar på film, hur många lingon finns det i världen. Det är jätter rolig det är en film jag tycker ni kan se. Får se om jag bloggar i morgon kväll för först så ska jag till skolan och sen så ska jag åka hem till en kompis och ja sen så får vi se om jag orkar blogga när jag kommer hem.

 



Men ha en fortastt trevlig kväll så hörs vi


                                                                  


Av Mellqvist - 25 september 2011 19:59

Hellu bloggen!


Orkade inte bloggg i går för att jag och syrran kom vid 00.00 igår och då gick vi och la oss för var rätt tröta. Men vi gick inte vidare men vi kämpade bra och det var väldigt jämt mellan oss och det lag vi möte.


Idag så vaknade jag vid halv ett och då gick jag ut och la in tvätt i tvättmaskingen.  Sen så gjorde jag och syrran mat och sen efter det så la jag mig i soffan och kolla lite på tv och sen har jag vilat mig typ hela dagen. 


Men ska dra och se på Gustafsson 3 tr


Ha det bra så hörs vi sen igen. 


                                                                   

Av Mellqvist - 24 september 2011 15:19

Hellu bloggen!



Har inte orkat blogga idag för först så åkte jag med syrran in till stan för hon skulle var tränare på skridskorna och sen så åkte vi fram till stan.

När vi kom hem så gjorde vi i ordning allt vi ska ha med oss som lite mat och sen har jag packat i ordning min fotbollsväska med varma kläder att ha mellan matcherna.



NU TAGGAR VI TJEJER!!!


Så snart så åker vi in och sen drar vi vidare. Får se om jag bloggar någonting ikväll/natt der beror på hur mycket klockan blir innan man är hemma, för är säkert trött när man kommer hem efter att ha spelat några matcher och det är så sent. 



  


Men ha en fortsatt trevlig dag/kväll så hörs vi..


                                                                      

Av Mellqvist - 23 september 2011 21:16

Hellu igen bloggen!


Nu blir det det sista inlägget för idagen för att jag och syrran ska upp tidigt i morgon, så måste bli ut vilad gör morgon dagen. Så Godnatt alla sov så gott....




 


                                                                    

Av Mellqvist - 23 september 2011 20:34

Hellu bloggen!


Idag så har jag vartt i skolan och sen åkte jag och syrran och hämta mat och sen åkte vi hem. Efter det så har jag mest tagit det lungt. Just nu ser jag och syrran på doobidoo.  Sen nu i kväll så har jag och syrran fixat bloggen litre gjort en ny header och ändrat färg. 


Men ska dra och packa väskan till fotbollscupen i morgon :) 

Ha det bra så bra så bloggar jag mer sen. 


 


                

                                                                      

Av Mellqvist - 22 september 2011 21:55

Hellu bloggen!


Orkade inte blogga i går kväll sen så hade jag inte tid för jag var i väg på en sak. Sen orkade jag inte efter det. 

Idag så började vi inte  för äns vid 9.10 och slutade 13.10

och då väntade jag och en kompis på att en skulle sluta sen så cyklade vi hem till henne i ösregn. Sen idag så hade vi NO-prov och det gick inte bra.  

Har typ inga nummer kvar på mobilen bara 9 st:(

Vill ha tillbaka alla nummer till mobilen. 


Men ska dra och sova nu så att man orkar upp till skolan i morgon, så ha den fortsatt trevlig kväll. 


                                                                  
 

Av Mellqvist - 20 september 2011 22:09

Hellu bloggen!


Orkade inte blogga igår för först var jag i skolan och vi slutade vid 13:35 och då så gick jag och en kompis fram till stan och kolla lite, sen så åkte jag och mamma en svänge, sen åkte vi och lämna in mobilen. Och sen efter det så åktge vi och klippte oss.




Nu idag så har jag vart i skolan sen så åkte jag hem och åt mat gjorde lite läxor och sen så drog jag i fotbolls match :) det gick inte så bra förlorade med 2-4 :(  om målet hadfe vart lite större så hade hade mitt mål gått in för den var på insidan av stolpen sen så studsade den ut :( det var tråkigt.

Men ska dra nu hörs i morgon .


Godnatt alla vänner.


                                                                 


Av Mellqvist - 18 september 2011 21:49

Hellu igen bloggen!Nu så ser jag och syrran på tv och ska sova sen. Så bloggar inte mer idag, så godnatt.Får se om jag bloggar någonting innan skolan i morgon, annars så gör jad det senare. Men ha en fortsatt trevlig så hörs vi i morgon. Godnatt alla vänner,läsare & bloggare...... Enilorac

Time!

Presentation


Hej, jag är en glad tjej på 14 somrar & i min blogg så kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord!

Dagar kvar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards