enilorac97

Alla inlägg under oktober 2011

Av Mellqvist - 6 oktober 2011 15:34

Hellu bloggen!


Idag ska har jag vart i skolan vi började vid 9:10 och slutade vid 13:10 så vi har haft tre lektioner. Och första lextionen så kollade vi på ipads, så då gjorde vi inte så mycket. 


Just nu sitter jag vid datorn och lyssnar på musik och chattar med folk. Väntar på att en kompis ska logga in så vi kan skypa lite.


Men ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi sen igen...



                                                     

Av Mellqvist - 6 oktober 2011 15:34

Hellu bloggen!


Idag ska har jag vart i skolan vi började vid 9:10 och slutade vid 13:10 så vi har haft tre lektioner. Och första lextionen så kollade vi på ipads, så då gjorde vi inte så mycket. 


Just nu sitter jag vid datorn och lyssnar på musik och chattar med folk. Väntar på att en kompis ska logga in så vi kan skypa lite.


Men ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi sen igen...



                                                     

Av Mellqvist - 5 oktober 2011 21:24

Hellu igen bloggen!


Har inte orkat blogga idag efter orienteringen för har varit så trött och sen så skulle jag till en kompis vid fem för att åka till Puls. Och det börjar kl 18 och där gjorde vi vita saker, det var att vi gjorde änglar vingar och målade saker vita: vi sak ha det till barnenskatedral och det är en musikal och änglar. 


Just nu sitter jag vid fejjan och chattar med lite folk ska snart lägga mig ochh kanske lyssna på lite musik eller någonting för är  skit trött jag ska inte sova riktigt än. Men kommer inte blogga mer så ha det bra så hörs vi i morgon....




                                                                   

Av Mellqvist - 5 oktober 2011 08:05

Godmorgon bloggen!


Gick upp vid sju och gick ner och åt frukost. Så har precis gjort i ordning mig för att åka och orientera ska träffa Bea vid nio och sen kommer Linnea kvart över nio. Men sen slutar vi ju efter vi har orienterat. Ska dra och ta på mig för ska ju snart åka sxå ha det så bra så hörs vi sen igen.


                                                  
                 

Av Mellqvist - 4 oktober 2011 21:26

Hellu bloggen!


Har inte varit hemma idag, för efter skolan så gick jag och tv¨kompisar på stan och kolla lite. Sen efter Linnea åkt hem så träffa jag och Moa rätt så många vi kände, sen gick vi till sockerbruket fast det var inte så mycket folk och inga roliga heller:P Sen tog vi bussen hem vid fem i sju. 


När jag kom hem så åt jag och sen började jag läsa inför engelska provet på fredag!! Just nu så sitter jag på fejjan och chattar med folk. 


I morgon så har vi orientering och jag och två till startatr vi 9.35 sen så slutar vi och vi har 2 timmar på oss och det är 16 kontroller och sen är det poäng orientering. Men ska dra nu, bloggar inte mer idag så godnatt alla

hörs i morgon.....


 


                                                                    

Av Mellqvist - 2 oktober 2011 22:02

Hellu igen bloggen!


Idag så köpte jag:


1 par kängor

2 par jeans tights 

1 par doftbollar 


   




Men bloggar inte mer idag så godnatt! Hörs i morgon.....


                                                                   

Av Mellqvist - 2 oktober 2011 18:56

Hellu bloggen!


Har inte orkat blogga på några dagar. I måndags och tisdags så orkade jag inte och i onsdags så spelade jag våran sista fotbollsmatch:) Det blev 2-2 så det var ett jämt spel, fast vid nålen så var det lite lerigt. i torsdags så åkte jag hem till en kompis och sen så sov jag över där. Sen på fredgen vid 13.00 så åkte jag hem för att packa till konfa lägret och det var jätte skoj, och vi "lekte lekar" för att lära känna varandra.

Idag så har jag vart på gudstjänst på morgonen  vid 10-11 för konfan och sen så åkte jag och mamma till isstadion och vänta på syrran och sen drog vi till överby och shoppa. Lägger ut bilder på det jag shoppade sen ikväll. Men ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi sen...


                                                  
                   

Time!

Presentation


Hej, jag är en glad tjej på 14 somrar & i min blogg så kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord!

Dagar kvar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards