enilorac97

Alla inlägg under mars 2012

Av Mellqvist - 28 mars 2012 19:08

Hejsan!


Idag efter skolan så följde Alice med mig hem.:) Vi har kollat lite på datorn sen så

spelade vi kort & pratat och skrattat mycket!   Så skjutsade nyss upp henne till hennes 

mamma, för hon hittade inte hit och hon var typ bara 1 kilometer här ifrån, men då tog vi världens

äldsta cykel och cyklade upp. Så nu har Alice åkte hem och jag sitter här och måste plugga lite no

efter som vi ska ha prov i morgon!!

Men ska dra och plugga nu så ha det bra så hörs vi sen..


                                                  
                                       

Av Mellqvist - 27 mars 2012 18:23

Hejsan!


Idag var jag i skolan och på våran långa rast så satt vi nästan alla tjejer ute i solen, hur skönt som 

helst. Var mellan 16-18 grader då  Idag så fick jag sluta efter matten för att våran elevens val var 

inställd. Och då kom syrran ner och hämta mig så åkte vi och träna lite och sen tog jag halv

fem bussen hem. När jag kom hem så var det 20 grader i solen och 19 i skuggan  och hur skönt 

är inte det då, så efter jag hade ätit så gick jag ut och la mig och läste lite no.

Ska ju ha ett litet prov på torsdag.  inte lika roligt det. Och när jag låg där ute och kolla lite

omkring såg jag blommor, har sett dom innan i år men nu kände jag för att ta kort

på dom så gick in och hämta kameran då.


     

Men nu ska jag plugga lite till så vi hörs lite senare ikväll.  

Av Mellqvist - 25 mars 2012 21:56

Hejsan!


Just nu ligger jag i sängen och chattar med folk på fb och spelar me dlinne, men ska snart kolla på filmen " Jag saknar dig". Om ni inte har sett den så borde ni verkligen göra det. Men ska dra nu så

ha en bra kväll så hörs vi i morgon.




 



 

Av Mellqvist - 23 mars 2012 16:22

Hejsan! 


Idag var en rätt så lugn dag i skolan. Men nu håller jag på att byta om för att snart 

dra och träna utom hus!:) Det gillas, efter som det är så varmt och skönt  väder ute så bilder 

det ju ännu bättre. Men ska packa i hop fotbolls kläderna nu så hörs senare ikväll efter träningen.


                                  



                                                                                                           

Av Mellqvist - 22 mars 2012 21:52

Hejsan! 


Kom hem för ett litet tag sendan från 8e-f konsert, det var jätte bra. Alla låtar var bra också!:) 


Men nu ska jag sätta igång en film och kolla lite och sen lägger jag la mig och sover, om jag inte

somnar ifrån filmen. Men ha en bra kväll och hoppas ni har haft det för det har jag haft.
Men ska kolla nu så hörs i morgon. Godnatt! 


                                                                                   

Av Mellqvist - 22 mars 2012 15:07

Hejsan!   


Nu ska jag snart dra ner och ta en spruta och sen vidare till zumban. Och ikväll så ska

jag och Linnea gå på 8e-f konsert,som börjar vid 19. Adelina kanske ska med, det vet vi 

inte. Men måste göra mig i ordning för zumban nu så vi hörs senare ikväll.


                                                                              


Av Mellqvist - 19 mars 2012 21:34

hejsan!


Nu ska jag lägga mig och se på familjen annorlunda på datorn. För missade det förut när

det var på tv. För vi hade några här som firade mamma. 

Men ska kolla nu, så hörsw vi i morgon kväll för hinner nog intew blogga innan eller efter skolan 

direkt.


 

Av Mellqvist - 19 mars 2012 18:22

Hejsan!


Idag så har jag vart i skolan!:( Lång tråkigt, och när jag kom hem så åt jag och sen

så skulle jag och mamma åka och klippa oss.
Sen så fyller mamma år idag!     Ha en bra dag mamma.


Men ska dra nu så ha en bra dag, skulle bara göra ett snabbt inlägg så att det blir

något mer bloggat mer än senare ikväll. Hejdåå..


                                                  
                                            

Time!

Presentation


Hej, jag är en glad tjej på 14 somrar & i min blogg så kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord!

Dagar kvar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards