enilorac97

Alla inlägg under november 2011

Av Mellqvist - 30 november 2011 20:47

Hellu bloggen!


Har inte haft tid att blogga idag för på morgonen/dagen så var jag i

skolan och sen efter det så åkte jag hem och då läste jag

no som vi ska ha prov på i morgon!      Sen gjorde jag inte så mycket innan  

jag åkte till kyrkans gård på "Puls",  idag så bakade vi pepparkakor    

kan kanske lägga ut några bilder i morgon om jag hinner. För ska träna

in för engelska provet som vi har på fredag!   


Men sak dra och läsa lite no nu så ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi nog i morgon!


Hejdå





                                                  
                                           

Av Mellqvist - 29 november 2011 20:14

Hellu bloggen!



Har inte bloggat sen i Lördag för har inte orkat och i söndags

så var jag i stan med Linnea och sen på måndagen

orkade jag inte blogga, för jag läste lite no och engelska!

För ska ha no prov på torsdag och sen engelska prov på fredag!   

Och idag så har jag vart i skolan och sen så följde jag med linnea hem!

Vi var ute lite och sen så var vi inne.  Sen så gjorde vi inte så mycket

mer. När jag kom hem så läste jag lite no och nu så får vi se vad som händer.


Ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi, hejdå!


                                                  
                                  

Av Mellqvist - 26 november 2011 18:42

Hellu bloggen!


Orkade inte blogga i går kväll och inte nu på morgonen,

sen har jag inte vart hemma på dagen.

Jag och pappa har vart i Skara och hälsat på ett par

som vi inte har träffat på länge och sen åkte vi och

skulle kolla om min farbror var hemma, men det var han inte

och då åkte vi hem. När jag kom hem så la jag mig och vilade lite.

Sen så gjorde pappa i ordning maten så åt vi.

Just nu sitter jag och skriver med linnea och skriver rent min svenska deckare

som vi håller på med i svenskan. Ska dra hu så ha det bra så kanske vi hörs.



   Hej då


                                                  
                                               

Av Mellqvist - 25 november 2011 14:15

Hellu bloggen!


Var i skolan 3 lektioner sen fick jag åka hem mådde så illa,
när jag kom hem så gick jag och la mig och sov i någon timme.

Orkar inte blogga så mycket så kommer nog inte blogga mer idag.


                          


Bilder säger det mesta!



                                                  
                                                  

Av Mellqvist - 24 november 2011 21:34

Hellu igen bloggen!


Kom hem kvart i Nio från bion, det var bra!

Louise satt glad och skrattade mycket  

Det var Breaking dawn. 


Skoldagen var ju inte världens bästa, fast vi började

ju vid 9:10 och sluta 13:10 så det var ju toppen!


Just nu sitter jag och skriver med Linnea på facebook.
Men vet inte riktigt vad jag ska skriva om mer så

bloggar kanske mer i morgon så ha det bra..


                                                  
                                                


                                                                                                        

Av Mellqvist - 24 november 2011 16:32

Hellu bloggen!


Har inte bloggat på ett par dagar nu så, idag på gympas

så körde vi innebandy, fotboll & basket, och innebandy

kommer jag ALDRIG att köra igen fick tre hårda bandybollar

på mig så har märken och har ont!!  


Om en stund så kommer Louise och hämtar mig

och då dra vi in på bio.   

Men ska dra och göra i ordning mig för hon kommer om ca 30 min.

Så ha det bra så hörs vi kanske sen..  



Av Mellqvist - 21 november 2011 06:05

Godmorgon bloggen!


Har inte orakt/haft tid att blogga förra

veckan för har haft mycket att göra.


Idag är det en ny skolvecka och det börjar med den

jobbigaste dagen i skolan för att alla lektioner är så långa.

Efter skolan så ska jag följa med en kompis till stan och sen

ska vi till badhuset!

Men ska dra och äta nu och sen gör jag mig i ordning, så ha det bra

så hörs vi...



                                                  
                                                  
       



 

Av Mellqvist - 15 november 2011 06:13

Godmorgon bloggen!


Har inte bloggat i helgen bara för att jag har inte

avrit hemma och en i går så kom jag hem sent

och sen skulle jag göra läxor!


Lördag då åkte jag ner till en kompis och vi kolla på

film och sen så skulle vi bakat bullar men det

gjorde vi på söndagen istället.


Söndag då så bakade vi bullar och sen kolla lite

på tv och film. Och innan det så hade vi bakat bullar.

Goda blev det!

Sen på kvällen så skulle vi åka och fira min kusin.



Måndag då var jag först i skolan och sen åkte

jag och en kompis fram till stan och kolla lite.

Efter det så åkte vi hem vid halv sju och då skulle

jag äte och en göra engelska!!!



Idag så ska jag med en kompis hem så kommer inte blogga mer idag men ha det bra för nu ska jag göra mig klar för skolan sen.....


Hejdå!

                                                  
        

                                                  
                                                  
         

Time!

Presentation


Hej, jag är en glad tjej på 14 somrar & i min blogg så kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord!

Dagar kvar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards