enilorac97

Direktlänk till inlägg 1 april 2012

Mina dagar!

Av Mellqvist - 1 april 2012 16:10

Hejsa!


I fredags å spelde jag fotboll och sen så orkade jag inte blogga påkvällen. Och i går så hade vi kalas 

för mamma & min moster & sen på kvällen vid 18 tiden så åkte jag ner till Alice!    

Vi har hittat på jätte mycket roligt, som cyklat mycket, spelat kort och skrattat mycket. Har haft

jätte kul, i går kväll var det underbart. Måste var flera gånger Alice.


Sen idag så kom mamma & dom o hämta mig och då åkte vi ut till spikens påskmarknad, &

där köpte vi lax som vi åt till mat!  Här kommer några bilder syrran tog.


   


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mellqvist - 8 april 2012 16:00

Från och med nu så kommer jag inte blogg här utan på devote.se  följ mig gärna där nu i stället.   http://mellqvist97.devote.se/           ...

Av Mellqvist - 7 april 2012 13:24

Hej igen!   Har precis skaffat en ny blogg på devote.se följ mig gärna där nu också!:) Det skulle vara snällt!   http://mellqvist97.devote.se/          ...

Av Mellqvist - 7 april 2012 12:39


Hejsan!   Idga så har jag vart nere i stan på morgonen med mamma och pappa.  Just nu sitter jag och kollar lite på tv och på datorn. Ikväll så ska vi ner till ett par grannar och fira lite påsk med några till familjer. Men hoppas ni få en bra...

Av Mellqvist - 6 april 2012 22:06


Hejsan!   Var ju på bio med linnea förut, asså filmen var hur bra som  helst. Ni borde se den om ni inte  har gjort det.      Men ska kolla lite på tv nu så ha det bra så hörs vi i morgon.      ...

Av Mellqvist - 6 april 2012 15:31


Hejsan!   Kunde inte blogga igår för jag sov över hos Adelina som inte var medninge från början. Men sen  blev det det. Sen i dag på morgonen körde dom in mig och sen så vid 11:30 så skulle jag möta Alice & två till i stan för att gå på markn...

Time!

Presentation


Hej, jag är en glad tjej på 14 somrar & i min blogg så kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord!

Dagar kvar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards