enilorac97

Alla inlägg under januari 2012

Av Mellqvist - 24 januari 2012 22:01

Hejsan!


Idag så har jag vart i skolan tills 15:20 sen åkte jag hem och åt mat gjorde lite läxor.

Sen vid fem åkte vi mer och skulle klippa oss och sen åkte jag och syrran hem. 
När vi kom hem så började jag packa vad jag ska ha med mig i morgon på '

konfa lägret, ser lite ut på listan men blir mycket när man packart sen;) Och nu

så ska jag också läsa 13 SIDOR TILLS I MORGON! usch kommer inte hinna 

detta. Men kanske är bästa och sluta blogga nu och börja läsa istället. 


Så ha en bra kväll, kommer blogga sen när jag kommer hem från lägret hinner inte innan.


                                                                                                  

Av Mellqvist - 24 januari 2012 22:01

Hejsan!


Idag så har jag vart i skolan tills 15:20 sen åkte jag hem och åt mat gjorde lite läxor.

Sen vid fem åkte vi mer och skulle klippa oss och sen åkte jag och syrran hem. 
När vi kom hem så började jag packa vad jag ska ha med mig i morgon på '

konfa lägret, ser lite ut på listan men blir mycket när man packart sen;) Och nu

så ska jag också läsa 13 SIDOR TILLS I MORGON! usch kommer inte hinna 

detta. Men kanske är bästa och sluta blogga nu och börja läsa istället. 


Så ha en bra kväll, kommer blogga sen när jag kommer hem från lägret hinner inte innan.


                                                                                                  

Av Mellqvist - 22 januari 2012 17:06


Hejsan, idag så har jag mest tagit det lite lungt, frö är lite förkyld och ont i kroppen.

Sen så har ja hjälpt mamma att dammsuga. Sen har jag rensat mina bilder, min musik

och lite annat på den också. Men just nu sitter jag och chattar lite med Linnea på facebook

och tittar lite på tv. Men ska hitta på någonting, kanske läsa lite i bibeln efter som vi 

ska på läger med konfan + 2 konfa grupper till. Och sen måste jag packa med.


Men ha det bra så hörs vi sen.


                                                                                             

Av Mellqvist - 22 januari 2012 10:16

Godmorgon alla!


Vaknade vi halv Nio och sen kunde jag inte somna om.

Och  nu sitter jag lite vi datorn och fixar om lite bilder. Ska göra en ny header.

Men vet inte hur den sak se ut. Får be syrran fixa en åt mig. Hon gör så fina.


Men ska fortsätta fixa lite bilder nu så ha det bra så hörs vi kanske sen.




                                                  
               

Av Mellqvist - 21 januari 2012 12:28

                      Idag fyller min älskade storasyster 20-år.

 


                                                MIN ÄLSKADE SYSTER!!


                                              Ett stort grattis till henne!    

Av Mellqvist - 21 januari 2012 11:49

Hejsan!



Har inte haft så mycket tid att blogga nu, har gjort läxor efter skolan och sådant.

Men ska försöka blogga lite mer nu, minst ett inlägg varje dag, om jag inte är

borta. För då har jag inget nät på mobilen. I går så började fotbollen igen:) det var skoj.

Och hade inte tid igår att blogga då, för först var jag i skolan sen vid halv fem började träningen.

Sen på kvällen skulle vi ha hem några för att de skulle fira syrran som fyller år idag!  


Just nu gör jag mig lite i ordning för att ska snart fira syrran & 2 till.

Men ska dra nu så ha en bra Lördag så hörs vi sen.


                                                  
                                                

   

Av Mellqvist - 15 januari 2012 20:14

Hejsan!


Idag så har jag vart i stan och tagit kort med mina kusiner,(på mammas sida). Sen åkte

vi och handla, och sen åkte vi hem och åt. 

Idag så har jag också förtsättit städa lite i låder och hyllor. Tycker mitt rum blir bra 

och sen känns det större. 


Och just nu sitter jag och skypar lite med Linnea. I morgon är det skolan, inte skoj. Går till 15.15


Men ska vara lite social med linnea nu så ha det bra så hörs vi. Hejdå


                                                                                                         

Av Mellqvist - 14 januari 2012 20:30

Har inte blogga på länge, har vart mycket nu i skolan. Och sen ska lägga sig i

tid och gå upp i tid. Har vart en jobbig första vecka i skolan. 


Idag så har jag vart med Linnea, hon följde med mig i går hem och sov över här.

Och sen vid mellan  11-12 så åkte hon hem tror jag det var.

Sen efter vi hade ätit vid 13 så gick jag upp och städa mitt rum,

tog ut en hylla så nu har jag möblerat om i mitt rum.

Så nu har jag lite större yta. 


Men just nu sitter jag med familjen och kollar gladiatorerna.

Men ha det bra så kanske jag bloggar sen eller i morgon.



                                                                                                        

Time!

Presentation


Hej, jag är en glad tjej på 14 somrar & i min blogg så kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord!

Dagar kvar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards