enilorac97

Alla inlägg under juli 2011

Av Mellqvist - 31 juli 2011 22:18


                             

                                                  

Av Mellqvist - 31 juli 2011 11:23

Hellu bloggen! 


Vaknade för ungefär en timme sedan, och åt precis frukost. Idag ska jag inte göra så mycket, finns inget att göra direkt på södagar. Men ska dra nu bloggar mer senare. ha det bra så länge.


                                                                

Av Mellqvist - 30 juli 2011 22:20

 


                                                                                                   

Av Mellqvist - 30 juli 2011 11:50

Hellu bloggen!


Orkade inte blogga igår kväll för vi kom hem vi 23 ungefär för jag och pappa var ute på läckö varvet och hjälpte till så när vi kom hem så gick jag och la mig för jag hade så ont i bena gör vi kom ditt kl 17.30 ungefär. Fast jag somnade inte föräns vid halv ett. Idag så åkte jag och mamma ner till stan. Så nu så ska vi grilla när syrran kommer hem för nu så jobbar hon. Men ska dra och hjälpa mamma med saladen. Ha det så bra så bloggar jag mer senare idag. 



                                                 

                                                           

                                                              


                                                                  

Av Mellqvist - 29 juli 2011 15:50

Hellu igen bloggen!


Nu så har jag och syrran fixat bloggen lite och för en liten stund sedan så plattad vi håret och sen så gick vi ut och tog lite kort laddar några bilder lite senare idag. Men ska fixa lite till på bloggen nu så vi hör senare. 


                                         




     

                                                                           

Av Mellqvist - 29 juli 2011 09:36

Godmorgon bloggen!


Vaknade nyss, ska snart äta frukost och se lite på tv. Senare idag så ska jag och syrran ut och ta kort till våran nya header. Men bloggar lite mer senare ska så på godmorgon (tv4) för Läckö Slott, Kållandsö är med   

  

Ha det så bra så bloggar jag mer sen.


                                                                          

Av Mellqvist - 28 juli 2011 22:14

God kväll allesammans!


Nu ska jag och min syster lägga oss och kolla på Harry Potter. 


Godnatt mina kära vänner! 



                                                                

Av Mellqvist - 28 juli 2011 19:41

Hellu igen bloggen!


Nu så har vi vart och kilppt oss, det blev att kilppa lite page. Får se om jag laddar upp en bild lite senare men vet inte. Ha det bra så bloggar jag ett till inlägg innan jag lägger mig.  

                                                              

Time!

Presentation


Hej, jag är en glad tjej på 14 somrar & i min blogg så kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord!

Dagar kvar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards