enilorac97

Alla inlägg under december 2011

Av Mellqvist - 31 december 2011 12:08

Hellu alla läsare/bloggare!



Idag så har jag vart i stan med mamma istan, vi var framme och kolla

lite på torget sen så åkte vi och handla lite tills ikväll. 

Ikväll så blir det att fira nyår med mamma, pappa & kompisar:) 

Kommer nog att bli en bra nyår hoppas vi. Så kommer inte blogga mer idag. 


Men nu vill jag önska er alla ett GOTT NYTT ÅR! Och hoppas ni får en

bra början på 2012. 


 


                                                                                                              

Av Mellqvist - 30 december 2011 23:19

Hellu igen bloggen!


Nu så tar jag och går o lägger mig ska upp vid 9 i morgon ungefär, för jag och mamma 

ska in till stan och handla lite till kvällen..


Godnatt och sov så gott & dröm så sött :) 


 

Av Mellqvist - 30 december 2011 16:47

Hellu bloggen!


Igår så åkte jag ju till Louise och vi kolla lite på några glee avsnitt:) och sen innan vi gick

och la oss så spelade vi lite ps2;) 


Idag så har Louise varit här lite och visat mig en massa saker till datorn som är bra;) 

Tack så mycket Louise, det var jätte snällt och bra förklarat. Och det fungerar bra också.

Tack för filmerna också, de ska  jag kolla på i ikväll :)


Men just nu håller jag på att städa IGEN, fast den här gången så blir det mer städning än

förra gången. Nu städar jag mina låder och sådant och sen ska jag nog dammsuga rummet, 

eller om jag gör det i morgon. 


Tänk i morgon är sista dagen på 2011 året. Och sen blir det 2012 hoppas det blir bättre

än detta året, fast har inte varit ett så dåligt år ändå. Men man kan ju alltid hoppas på 

ett bättre år!:) 

Men ska fortsätta städa nu så ha det bra så hörs vi ikväll...


                                                                                             

Av Mellqvist - 29 december 2011 16:20

Hellu bloggen!


Igår så söv Linnea över hos mig och vi var ut i husvagnen och

lyssnade på musik på högsta volymen  

Sen idag så tog vi lite kort inne, för det regnade och blåste.


Om en lite stund så ska jag snart dra mig till min kompis Louise och

sova över där   Skojskoj.. och vi får se vad vi hittar på för någonting,

det kan man aldrig veta.


Så det blir inget mer bloggande idag för mig, men ska försöka blogga i morgon om jag hinner.

Men ska dra och packa ner kläder jag ska ha med mig. Så hejdå!



                                                  
                                          


Av Mellqvist - 28 december 2011 18:17

Hellu bloggen!


Idag så har/är jag med Linnea, Vi har inte gjort så mycket. Förutom att förut vid'

FYRA så var vi på bio: Alvin och gänget 3 :) Det var jätte rolig! 



        


Just nu sitter vi och kollar lite på facebook och lyssnar på musik.

Men ska dra nu ha det bra så hör vi kanske sen ikväll:)



                                                                                               



Av Mellqvist - 27 december 2011 17:52

Hellu igen bloggen!


Just nu är jag hos Linnea. Idag så har vi vart i stan och jag köpte en tröja på gina tricot..

Lägger kanske upp en bild i morgon om jag orkar och har tid. Sen när jag och Linnea kom

hem så gjorde vi mat. Sen efter ett tag så gick vi ut och fotade lite. Lägger nog upp några i morgon.

Men ska dra nu så ha en fortsatt trevlig kväll så kanske jag bloggar ett innan vi lägger oss.



   

  

Hejdå!


                                                  
                                                  
   


Av Mellqvist - 27 december 2011 10:04

Hellu bloggen!


Just nu sitter jag och kollar lite på facebook. Och ska snart åka in till stan

och träffa syrran, fast först ska vi hämta Linnea hemma hos henne.

Och sen efter stan ska jag med Linnea hem, så får se om jag kan blogga

någonting sen ikväll. Och så får vi se vad vi hittar på sen.


Men ska dra nu så ha det så bra så hörs vi kanske sen.



                                   

                                                  

                                                                

Av Mellqvist - 26 december 2011 23:26

Hellu igen bloggen! 


Nu så lägger jag mig i säng och kollar på snövit och det sju dvärgarna :

För ska upp  vid 9 eller 9:30 får sen. För sen vid elva ska vi vara i stan och 

möta syrran. Och vid 10:45 så ska vi hämta linnea hemma hos henne för hon ska

med ner. Sen efter stan så åker jag med Linnea hem. '


Men nu säger jag och jalle (katten) godnatt till er alla. Så hörs vi i morgon..



 

Time!

Presentation


Hej, jag är en glad tjej på 14 somrar & i min blogg så kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord!

Dagar kvar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards