enilorac97

Alla inlägg under april 2011

Av Mellqvist - 29 april 2011 20:18

Hellu bloggen!


Idag börja vi kl. 09.00, det var skönt.

Kl. 17.30 så åkte jag och spela fotboll. Det var skoj. Nu håller jag, syrran och Robin på att göra pizza. Men ska dra och äta.


   Hej då!




Av Mellqvist - 28 april 2011 17:03

Hej !


Kunde inte blogga i går kväll för vi kom hem sent. Jag syrran, pappa och några till gick en vandring i källstorps vandringen som var 5 km. Det tog 85 min men sen så hade vi ju en paus också. Det var en fin led, den låg ut mot vattnet.



Idag skulle jag och Linnea åka till sockerbruket efter och gör en film, men då var kameran upptagen, så vi ska ditt nästa vecka i stället. På idrotten i skolan så splade vi fotboll, det var skoj  


Just nu skitter jag på facebook och sen lyssnar jag på musik. Men ska dra ut och hoppa nu. 


Hej då!


 

Av Mellqvist - 27 april 2011 16:37

Hejsan bloggen!


Kom hem från skolan för en halvtimme sedan och åt mat. På so:n kollade vi på film den är gör bra. men ska åka iväg nu. Bloggar senare.



hej då


     

Av Mellqvist - 26 april 2011 21:15

Hej !



Idag hade min kära morfar fyllt 80 år. Han gick bort 2002. Jag älskar han jätte mycket, skulle velat att han fanns kvar än. Jag älsakr min morfar mest i hela världen 


    I LOVE YOU, MORFAR

    

     


Det fanns/finns ingen bättre morfar än han



 

Av Mellqvist - 26 april 2011 21:05

Hellu igen!


Jag och syrran var ju ute och cyklade förut det tog 26 min och det var 7 km. Fast när vi hade cuklat 4 km så hälsade vi på ett par kompisar och senare vi 19.45 tiden så cyklade vi dom 3 km som var kvar. Det gick bra, vi cyklade upp för alla backar. Fast det var lite jobbigt i en backe.


Ha det bra


 

Av Mellqvist - 26 april 2011 16:51

Hellu bloggen!


Idag har jag varit i skolan. Vi har haft hemkunskap, so, svenska, idrott och där sprang vi spåret som är 2.5 km jag slog mitt rekod om man gemför med min gammla skola. Jag cyklade hem från bussen och sen så ska jag och syrran ut och cykla 7 km i detta härliga vädret:) Men just nu sitter jag vid datorn. Ska göra en ny header senare när jag har cyklat. Bloggar när jag sen har kommit hem från cyklingen så kan jag säga hur snabbt det gick och sådant. Men ska dra och vila lite innan jag cyklar,så ha det så bra så länge.



 

Av Mellqvist - 25 april 2011 11:18

Hellu bloggen!



Sorry att jag inte bloggade i lördags och söndags men det var ju så fint väder,så jag var ut hella dagen. 



Idag vaknade jag först kl. 07.00 och sen kl. 08.00 sen så kunde jag inte sommna om så då gick jag upp och åt frukots. Men snart ska jag äta sen så ska jag åka till en kompis och familjen till mormor och morbror sen så ska dom också åka till min älskade morfars grav. Skulle järna ha följit med, men jag åker till en kompis istället. Men ska dra ne och äta om maten är färdig.


Ha det bra ute i solen 




// Enilorac


Av Mellqvist - 21 april 2011 21:35

Hellu bloggen!



Detta är mitt sista inlägg för idag. Idag har jag vart med Linnea en kompis och sen har jag vart hos ett par grannar:) sen så hoppade jag och syrran studsmatta och nu ser jag och syrran på film. Så ha det bra sov gott allesammans så bloggar jag kanske i morgon om jag hinner.



Godnatt allesammans:)



  



// Enilorac

Time!

Presentation


Hej, jag är en glad tjej på 14 somrar & i min blogg så kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord!

Dagar kvar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards