enilorac97

Alla inlägg under augusti 2011

Av Mellqvist - 31 augusti 2011 17:34

Hellu bloggen!


Orkade inte blogga igår, och sen så hade jag inte tid för efter skolan så skulle jag pack i ordning fotbollskläderna. Sen så åkte jag i väg och träna lite fotboll:) Sen så kolla jag lite på tv och gjorde lite läxor.


Idag så skulle vi egentligen ha spelat match men det blev INSTÄLD IGEN!! Var för blött på fotbolls planerna, vi komemr säkert aldrig oh få möta dom.   


Dag så har jag har i skolan. Vi skulle börjat vi 8.50 men då var de några som inte hade hanledar tid och då hade inte jag det så då började jag 9.45 Om jag hade vetat det så hade jag inte åkt in så tidigt. Kunde dom inte ha sagt det igår. Jaja men efter skolan så kom syrran och hämtade mig och då åkte vi fram till stan och shoppade lite, lägger ut en bild på det jag köpte lite senar. Men nu så sitter jag lite vi facebook. 


Men ska dra nu så ha det så bra så hörs vi sen. Hejdå:)



                                                                     

Av Mellqvist - 28 augusti 2011 15:05

Hellu igen bloggen!


Idag så har jag städat min gadrob, var skit stökigt,

och sen efter det så vildae jag lite framför TV:n.  
Efter vi sen ätit mat så åkte vi till stan för att se på när RIK spelade match mot lif. Det blev 3-3, jätte bra spelat tjejer:)


Men ska dra och städa klart den sista lådan nu,

så ha en fortsatt trevlig dag. Så hörs vi sen igen.   

Av Mellqvist - 28 augusti 2011 09:47

Godmorgon!


Vaknade ungefär för en halv timme, och nu sitter jag lite vid datorn och TV:n och myser med min onepiece. 


Idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra, det beror la på hur vädret är. Om det är sol så går jag la ut lite och om det är regn så får jag hitta på någonting, kanske med syrran :P 

Men ska dra och kolla om det finns någonting bra på TV:n nu.




Men vi hörs sen. Ha det så bra så länge.



                                                                      


Av Mellqvist - 27 augusti 2011 22:56


Godnatt alla vänner & bloggläsare.   

Av Mellqvist - 27 augusti 2011 21:21

Hellu igen bloggen!



Har inte bloggat idag på grund ut av vädret. Vi fick bara spela en match på grund av att det börja åska och blixtra när vi skulle spela andra matchen så det blev flyttad IGEN.


Det första matchen vi spelade så möte vi råda, vi förlorade med 2-3. Men vi kämpade jätte bra :)

Så sen när jag kom hem så la jag mig och sov lite.

Och nu senare på kvällen så åkte vi in till stan och

kolla lite och sen så handlad vi lite.

          



Men ska dra och kolla på tv nu.

Men kanske bloggar ett inlägg till sen

innan jag går och lägger mig, så ha det så bra så länge.

               

                                                                       


Av Mellqvist - 27 augusti 2011 08:08

Godmorgon bloggen!


Gick upp 7.30 för idag så ska vi spela fotbolls matcher:)

2 st, kommer bli super skoj.


Ska dar och packa ner fotbolls klädernan.

Så det blir ett litet inälgg nu på morgonen.

Men bloggar sen när jag kommer hem igen

så ha en fortsatt trevlig morgon så hörs vi sen.    



                                                               

Av Mellqvist - 26 augusti 2011 19:58

Hellu bloggen! 

Har inte orkat blogga idag för först så var jag i skolan och sen så har jag vilat mig för vi ska spela matc  h:) 


Nu så blir det lite film mys med familjen, det är råttatouille filmen som går på TV4. Det var sjukt länge sedan jag såg på den. Så nu sitter jag och myser i min onepiece och ser på filmen och sitte lite vid datorn. Men ska sitta lite till vid datorn sen så bra jag och ser på filmen med.


Ha en forsatt trevlig kväll så hörs vi senare!


                                                                      

Av Mellqvist - 25 augusti 2011 15:11

Hellu igen bloggen!


Idag så har jag varti i skolan det var lång tråkigt för alla våra lektioner var så långa, ialla fall det flesta


Nu sitter jag i min one piece vi datorn och är inne på Facebook och kollar lite. Ska snart äta mat sen så får vi se vad jag gör senare men jag bloggar lite mer senare. För är lite trött nu så hörs sen. 

 

Ha en fortsatt trevlig dag.


                                                                        

Time!

Presentation


Hej, jag är en glad tjej på 14 somrar & i min blogg så kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord!

Dagar kvar

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards