enilorac97

Alla inlägg under februari 2012

Av Mellqvist - 4 februari 2012 21:41

Hejsan!


Har sett på melodifestivalen med mamma och pappa. Ingen vara bra, tycker det har blivit 

sämre med åren. Men ska se på de andra avsnittena och se om det är några bättre med där. 

Måste ju finnas en bra i alla fall, får vi hoppas.


Men ska fortsätta vara social mot Linnea nu, så ha en bra kväll så hörs vi kanske sen. 

Gör nog ett inlägg från mobilen då.  


Hejdå.  

   

                                                                                                       

Av Mellqvist - 4 februari 2012 17:44

Hejsan!


Idag så vaknade jag typ vid halv 10, sen senare så började jag städa lite på mitt rum, fast blev 

typ inget mer än att damsuga. Sen städa jag en skrubb för jag skulle få in lite saker som jag inte 

ville ha på mitt rum. Och sen vid typ 14 så åkte jag och pappa till BILTEMA, för att köpa lite grejer 

till bilen. Och nu sitter jag här och skypar lite med Linnea och lyssnar på musik.

Men ska fortsätta skypa med Linnea nu så ha det bra så hörs vi senare ikväll..



                                                                                         

Av Mellqvist - 3 februari 2012 17:02

Hejsan! 


Idag så ha jag vart i skolan.Och hade ingen engelska läxa tills idag heller, skönt. Sen har vi inte gjort så

mycket i skolan. Jag kom hem vi 16 och då gjorde jag i ordning lite att äta till mig. 


Och snart ska jag göra om lite bilder och kolla om jag kommer på någon bra header, så jag har några

att välja mellan. Syrran har gjort en och ska göra mera och så tänkte jag att jag skulle kolla om jag kom  

på någon eller om jag bara gör om lite bilder. Men just nu sitter jag och lyssnar på musik och är ute på

facebook. Men ska fixa lite grejer nu så ha det bra så hörs vi sen.


                                                                                                             

Av Mellqvist - 2 februari 2012 20:50

Hejsan igen!


Idag så har jag inte gjort så mycket, vart i skolan och sen så har jag vilat lite och duschat. 

Och efter jag duschat så gjorde jag några små flätor i håret, vill ha lite lockigt hår i morgon.


Just nu sitter jag och kollar igenom alla mina bilder och ska bränna över de på en cd-skiva.

Och sen chattar jag lite med Linnea i bland, inte mycket för just nu gör hon läxor 

Idag så hade vi ju NO prov, nästa vecka har vi So prov och engelska prov!! Inte skoj, men ska

fortsätta kolla igenom bilderna nu så ha det bra så hörs vi sen.   


                                                                                                

Av Mellqvist - 2 februari 2012 14:12

Hejsan!


Har inte haft tid att blogga efter lägret föra har vart så mycket nu i skolan.

Men det var ett bra läger och roligt. Vi gjorde lite allt möjligt. Och vi kom hem

till Lidköping vid 14 tiden typ. Och det tråkigaste var ju att jag stuka mina tår när

vi spela fotboll på torsdag kväll:/ men annars var det bra.


I vecka har jag inte hunnit blogga för att jag har tränat lite på vårt NO prov som

vi hade idag. Usch gick inte alls bra kändes det som. Men ska dra och äta nu så ha det

bra så hörs vi sen.



                                                  
                        

Time!

Presentation


Hej, jag är en glad tjej på 14 somrar & i min blogg så kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord!

Dagar kvar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards